Вітаю Вас, Гість
Головна » 2013 » Грудень » 12

Інноваційний процес розгортається за такою логікою:

І)виникнення - відбувається теоретична розробка нововведення та організується інформаційно-роз'яснювальна робота;

2)засвоєння - здійснюється апробація нововведення у одному або декількох навчальних закладах та діагностика результатів;

3) насичення - якщо результат інноваційного проекту позитивний, відбувається широке упровадження інновації в масову педагогічну практику;

4) рутинізація - інновація перетворюється у звичайну норму, традицію;

5) криза - нововведення повністю вичерпує свої можливості, а його результати можуть погіршуватися;

6) фініш - інновація завершує своє існування, на її зміну приходять інші нововведення.

Переглядів: 467 | Додав: 2013literatyra | Дата: 12.12.2013 | Коментарі (1)