Вітаю Вас, Гість
Головна » 2016 » Березень » 11

Серед сучасних різновидів уроків вивчення художнього твору світової літератури виділяються уроки компаративного, культурологічного аналізу та інтегровані уроки.

Урок компаративного аналізу – це заняття, на якому домінуючим є компаративний шлях аналізу творів різних національних культур. Його мета – глибше розкрити ідеально-естетичну концепцію кожного з порівнюваних творів чи літературних явищ, дати історико-літературне пояснення відповідностей або відмінностей літературних явищ різних письменств, літератур у культурно-історичному розвитку суспільства.

Урок культурологічного аналізу – це такий тип навчального заняття, що передбачає вивчення літературного твору з опорою на культурологічний контекст його епохи, тобто в координатах історико-культурної доби. Мета &ndash ... Читати далі »

Переглядів: 1784 | Додав: 2013literatyra | Дата: 11.03.2016 | Коментарі (12)

Ознака перша.
Розвиток критичного мислення учнів
Учитель-словесник, як правило, до кожного уроку намагається якомога більше підготувати інформації.
Чомусь ми вважаємо, що поінформувати учнів — найголовніше завдання вчителя-словесника. Тому й у меті уроку перша позиція знаннєва: навчити учнів, дати знання, формувати знання, інформувати школярів.
А тепер пригадайте, яку мету стави ... Читати далі »
Переглядів: 508 | Додав: 2013literatyra | Дата: 11.03.2016 | Коментарі (0)