Вітаю Вас, Гість
Головна » Архів матеріалів

Інтерактивне навчання

Інтерактивне навчання — це навчання, побудоване на основі спілку­вання та взаємодії, що реалізуються і в технологіях, і в методах, і в органі­заційних формах.

Використання досить нового терміну «інтерактивний» у методичній літературі на сьогодні не є сталим. Зустрічаємо формулюван­ня й трактування такі, як «інтерактивне навчання», «інтерактивна техно­логія», «сукупність технологій», «інтерактивні форми» та ін. Але головне, що мова тут іде саме про процес спілкування, в якому відбувається обмін інформацією, вміннями, досвідом між учнями та вчителем або учнем та учнем. За О. І. Пометун ... Читати далі »

Переглядів: 395 | Додав: 2013literatyra | Дата: 27.11.2013 | Коментарі (1)

ПРОЕКТНА ТЕХНОЛОГІЯ

Ідея проектного навчання, що виникла на початку XX століття (Дж. Дьюї, У.Х.Кільпатрік) була витіснена з поля вітчизняної педагогічної актуальності разом з її перевагами. У той же час у школах США, Великої Британії, Бельгії, Ізраїлю, Фінляндії, Німеччини, Італії, Нідерландів вона набула широкого поширення і популярності завдяки раціональному поєднанню теоретичних знань з їх практичним застосуванням для розв'язання конкретних проблем довкілля у спільній діяльності школярів.

Сьогодні в Україні відбувається відродження проектної технології. Проектна форма навчання використовується на окремих уроках, в додатковій освіті. Заняття в проектній формі вже не відкидають систематичне засвоєння знань, бо ця діяльність включається у зміст проекту.

Основна цінність проектної технології навчання полягає в тому, ... Читати далі »

Переглядів: 359 | Додав: 2013literatyra | Дата: 27.11.2013 | Коментарі (1)

Технологія особистісно орієнтованого навчання

Цілі і завдання особистісно орієнтованого навчання:

·          розвивати індивідуальні та пізнавальні здібності кожної дитини;

... Читати далі »

Переглядів: 342 | Додав: 2013literatyra | Дата: 27.11.2013 | Коментарі (2)

Ігрові технології навчання

Гра – це складне, багатогранне явище, яке неможливо однозначно трактувати. Навчальна гра може тривати від кількох хвилин до цілого уроку й може використовуватися на різних етапах, а також у позакласній роботі. Будь-яка гра включає три основні етапи:

  • - підготовчий (формулюється мета гри, відбирається навчальний зміст, розробляється сценарій, готується обладнання, розподіляються ролі, проводиться інструктування тощо);
  • - безпосереднє проведення гри;
  • ... Читати далі »
Переглядів: 382 | Додав: 2013literatyra | Дата: 27.11.2013 | Коментарі (0)

Технологія проблемного навчання

Концептуальні положення технології проблемного навчання (за Дж. Дьюї)

  1. Дитина в онтогенезі повторює шлях людства в пізнанні.
  2. Дитина, як активний суб’єкт навчання, засвоює матеріал не просто слухаючи чи сприймаючи органами чуття, а для задоволення потреб у знаннях, які виникли у неї.
  3. Умовами успішності навчання є:

- проблематизація навчального ... Читати далі »

Переглядів: 310 | Додав: 2013literatyra | Дата: 27.11.2013 | Коментарі (1)


Працюю над проблемою "Формування в учнів мистецтва читача шляхом використання засобів сучасних педагогічних технологій".

 

     Щоб сформувати у  школярів потребу в читання літературних творів, я для себе визначила коло завдань :

... Читати далі »

Переглядів: 344 | Додав: 2013literatyra | Дата: 10.11.2013 | Коментарі (6)


Педагогічні технології

Педагогічна технологія – один із спеціальних напрямків педагогічної науки (прикладна педагогіка), покликаний забезпечити досягнення певних завдань, підвищувати ефективність навчально-виховного рівня, гарантувати його високий рівень. Отже, організація різних видів педагогічної діяльності передбачає використання варіативних технологій на рівні творчості та майстерності. У сучасній дидактиці представлені найрізноманітніші технології, бо кожен автор і виконавець приносять в педагогічний процес щось своє індивідуальне.

... Читати далі »

Переглядів: 323 | Додав: 2013literatyra | Дата: 27.10.2013 | Коментарі (1)

« 1 2