Інтерактивне навчання Інтерактивне навчання — це навчання, побудоване на основі спілкування та взаємодії, що реалізуються і в технологіях, і в методах, і в організаційних формах. Використання досить нового терміну «інтерактивний» у методичній літературі на сьогодні не є сталим. Зустрічаємо формулювання й трактування такі, як «інтерактивне навчання», «інтерактивна технологія», «сукупність технологій», «інтерактивні форми» та ін. Але головне, що мова тут іде саме про процес спілкування, в якому відбувається обмін інформацією, вміннями, досвідом між учнями та вчителем або учнем та учнем. За О. І. Пометун ... Читати далі » |
ПРОЕКТНА ТЕХНОЛОГІЯ Ідея проектного навчання, що виникла на початку XX століття (Дж. Дьюї, У.Х.Кільпатрік) була витіснена з поля вітчизняної педагогічної актуальності разом з її перевагами. У той же час у школах США, Великої Британії, Бельгії, Ізраїлю, Фінляндії, Німеччини, Італії, Нідерландів вона набула широкого поширення і популярності завдяки раціональному поєднанню теоретичних знань з їх практичним застосуванням для розв'язання конкретних проблем довкілля у спільній діяльності школярів. Сьогодні в Україні відбувається відродження проектної технології. Проектна форма навчання використовується на окремих уроках, в додатковій освіті. Заняття в проектній формі вже не відкидають систематичне засвоєння знань, бо ця діяльність включається у зміст проекту. Основна цінність проектної технології навчання полягає в тому, ... Читати далі » |
Технологія особистісно орієнтованого навчання Цілі і завдання особистісно орієнтованого навчання: · розвивати індивідуальні та пізнавальні здібності кожної дитини; ... Читати далі » |
Ігрові технології навчання Гра – це складне, багатогранне явище, яке неможливо однозначно трактувати. Навчальна гра може тривати від кількох хвилин до цілого уроку й може використовуватися на різних етапах, а також у позакласній роботі. Будь-яка гра включає три основні етапи:
|
Технологія проблемного навчання Концептуальні положення технології проблемного навчання (за Дж. Дьюї)
- проблематизація навчального ... Читати далі » |
Працюю над проблемою "Формування в учнів мистецтва читача шляхом використання засобів сучасних педагогічних технологій". Щоб сформувати у школярів потребу в читання літературних творів, я для себе визначила коло завдань : ... Читати далі » |
Педагогічні технології Педагогічна технологія – один із спеціальних напрямків педагогічної науки (прикладна педагогіка), покликаний забезпечити досягнення певних завдань, підвищувати ефективність навчально-виховного рівня, гарантувати його високий рівень. Отже, організація різних видів педагогічної діяльності передбачає використання варіативних технологій на рівні творчості та майстерності. У сучасній дидактиці представлені найрізноманітніші технології, бо кожен автор і виконавець приносять в педагогічний процес щось своє індивідуальне. ... Читати далі » |