Інтерактивне навчання
Інтерактивне навчання — це навчання, побудоване на
основі спілкування та взаємодії, що реалізуються і в технологіях, і в
методах, і в організаційних формах.
Використання досить нового терміну «інтерактивний» у методичній
літературі на сьогодні не є сталим. Зустрічаємо формулювання й
трактування такі, як «інтерактивне навчання», «інтерактивна технологія», «сукупність технологій», «інтерактивні форми»
та ін. Але головне, що мова тут іде саме про процес спілкування, в
якому відбувається обмін інформацією, вміннями, досвідом між учнями та
вчителем або учнем та учнем. За О. І. Пометун
...
Читати далі »
|
ПРОЕКТНА ТЕХНОЛОГІЯ
Ідея проектного навчання, що виникла на початку XX століття (Дж.
Дьюї, У.Х.Кільпатрік) була витіснена з поля вітчизняної педагогічної
актуальності разом з її перевагами. У той же час у школах США, Великої
Британії, Бельгії, Ізраїлю, Фінляндії, Німеччини, Італії, Нідерландів
вона набула широкого поширення і популярності завдяки раціональному
поєднанню теоретичних знань з їх практичним застосуванням для
розв'язання конкретних проблем довкілля у спільній діяльності школярів.
Сьогодні в Україні відбувається відродження проектної технології.
Проектна форма навчання використовується на окремих уроках, в додатковій
освіті. Заняття в проектній формі вже не відкидають систематичне
засвоєння знань, бо ця діяльність включається у зміст проекту.
Основна цінність проектної технології навчання полягає в тому,
...
Читати далі »
|
Технологія
особистісно орієнтованого навчання
Цілі і завдання особистісно орієнтованого навчання:
·
розвивати
індивідуальні та пізнавальні здібності кожної дитини;
...
Читати далі »
|
Ігрові
технології навчання
Гра – це складне, багатогранне явище, яке неможливо
однозначно трактувати. Навчальна гра може тривати від кількох хвилин до цілого
уроку й може використовуватися на різних етапах, а також у позакласній роботі.
Будь-яка гра включає три основні етапи:
- -
підготовчий (формулюється мета гри, відбирається навчальний зміст,
розробляється сценарій, готується обладнання, розподіляються ролі, проводиться
інструктування тощо);
- -
безпосереднє проведення гри;
-
...
Читати далі »
|
Технологія
проблемного навчання
Концептуальні положення технології проблемного навчання
(за Дж. Дьюї)
- Дитина
в онтогенезі повторює шлях людства в пізнанні.
- Дитина,
як активний суб’єкт навчання, засвоює матеріал не просто слухаючи чи
сприймаючи органами чуття, а для задоволення потреб у знаннях, які виникли
у неї.
- Умовами
успішності навчання є:
- проблематизація навчального
...
Читати далі »
|
|